woensdag 5 februari 2014

Hong Kong Calling - 105



Playlist "Hong Kong Calling" aflevering 105 - zondag 9 februari

Uur 1: 20:00 - 21:00
1. Stevie Wonder - I Wish
2. Chinese Man - I've Got That Tune
3. Amp Fiddler - Funky Monday
4. Wee Papa Girl Rappers - Faith
5. Prince and the Revolution - Mountains
6. Bill Withers - City Of Angels
7. Syl Johnson - Dresses Too Short
8. Soul Brothers Inc. - I Don't Think We Are Going Back
9. Randa and the Soul Kingdom - Be Yourself
10. Lou Rawls - Mama Told Me Not To Come
11. FAROFF - I Want You Back In My Life
12. Archie Bell & The Drells - Strategy
13. Terence Trent d'Arby - If You Let Me Stay
14. Rusty Garnett - Licking Stick, Licking Stick

Uur 2: 21:00 - 22:00 
1. Was (Not Was) - Walk The Dinosaur
2. R. Kelly - Step In The Name Of Love (remix)
3. Graham Central Station - Do Yah
4. Donny Hathaway - Memory Of Our Love
5. EPMD - It's My Thing
6. Tom Browne - Thighs High (Grip Your Hips And Move)
7. Etta James - I Just Want To Make Love To You
8. Funkadelic - Standing On The Verge Of Getting It On
9. Johnny Guitar Watson - I Need It
10. Paloma Faith & Pharell Williams - Can't Rely On You
11. Warren Lee - Star Revue
12. Lee Moses - Day Tripper
13. The Mighty Show-Stoppers - Shaft In Africa

De volgende aflevering wordt uitgezonden op 16 februari vanaf 20:00 op 89.9FM of via www.haarlem105.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten